NELAYAN BIMBANG

NELAYAN BIMBANG

Wednesday 5 June 2013

MALAYSIA + BANGLADESH = BANGLASIA..











ARKIB : 04/06/2013
Oleh TERMIZI CHE ANUAR
pengarang@utusan.com.my

Hanya propaganda jahat pembangkang

A.K.M. Atiqur Rahman ketika mengadakan sidang akhbar mengenai isu pengundi hantu warga Bangladesh di Suruhanjaya Tinggi Bangladesh, Kuala Lumpur, semalam. - UTUSAN/Hafiz Johari

KUALA LUMPUR 3 Jun - Pesuruhjaya Tinggi Bangladesh ke Malaysia, A.K.M. Atiqur Rahman menyifatkan dakwaan kemasukan kira-kira 40,000 rakyat negara itu sebagai pengundi hantu dalam Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13) lalu sebagai tidak masuk akal dan jelas merupakan propaganda jahat parti pembangkang.
Jelasnya, adalah amat mustahil untuk membawa masuk seramai 40,000 rakyat Bangladesh dalam tempoh yang singkat seperti yang didakwa pembangkang termasuk di laman media sosial.
Menurut beliau, pihaknya juga tidak pernah menerima sebarang maklumat ada warganegara mereka yang didapati telah mengundi pada hari pengundian.

P/S : OK LAH BENDA PUN DAH BERLAKU..LAGI PUN SAPE NK MENGAKU DIA BERAK ATAS JALAN RAYA..BAIK MANGKUK NIH ATAU PUN  PM KITE..SAME JEA..
 JADIK AKU NAK KORANG DENGAR APE YG DIKATAKAN OLEH ORIGINAL MENTOR DARI SEBUAH NEGARA DI SEBERANG TAMBAK KITA..PAHAM KAN DAN TELITI BALIK MAKSUD BELIAU..
SAKSIKAN KLIP VIDEO DI BAWAH..
 
 

No comments: